::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 14, 2008

Sepetang di umah mentua


Selalunye tiap petang Ahad mesti kitaowang balik umah mentua kalo takde papehal... Dan inilah aktiviti kitaowang kalo memula sampai.. Dak2 kompem tido n aku pun menempel la skali kan...
Kat umah mentua aku takde sesape hanya ade mak n pak mentua aku jek la...


Elok jek Ibu nak lelapkan mata hissshhh dak kecik ni dah bangun tersengih2..
Pe lagi dia kaco la tdo kiter trus Ibu dah tak berpeluang dapat tdo huhuhuhu

Kalo dah sume bangun, ade jek la yang terhidang di atas meja..
Menu kali ni satey..
Satey lagikkkk ihiks.. nak wat camne kan...

Kakak dan Adik kalo p umah Mek n Ayah (gelaran drang kat mentua aku) pasti tgk citer kartun d Astro.. Kalo kat umah tak berpeluang sebab kat umah takde Astro...
Malas aku nak langgan, nanti aku gak tak dapat tgk tv tapi kekadang sian la plak kan..
Tengokla camne nanti...

Dan aku...............
Sambil layan kartun makan satey la...ape lagik ihiks....




5 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

ish..ish..bagusnya menantu..

atty's said...

dapnya satay

nurulz said...

xmenahan tgk kak na berposing sambil makan satay tuh..huhu..sedapnya..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia menantu tersayang makan sate...muehehhe..makan tak ajak adinda sama ek....

kui kui kui..menantu sapa la nih...

untung bro ayen dapat kak e-na...

ahaks~~~~

PerantauSepi1306 said...

nyompek lahi pose seblum sate tu masuk molots ;D