::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 30, 2008

Beraya umah kawan hubby

Disebabkan banyak koleksi2 gambar yang ade dalam simpanan aku ni so aku wat la blog slow2 ek... Moga kowang tak jemu membacanye k..

Masa ni kawan hubby aku ajak p beraya umah dia so p je la kan...




Aku yang hanya mampu mengadap dan menemani Kakak makan nasi minyak huhuhu
Telan air liur den tapi nak wat camno kena tahan gak nafsu ni uhuks..
Keadaan d rumah kawan hubby aku.. Tak ramai mana setakat 3 keluarga jek..

Masa ni dak2 tengah berkumpul tgk cite 'Kekasihku Seru'.. Brani tol drang siap amik 'tiket' depan skali... Masa iklan masing2 sebok bercite kononnye Waris ni itulah..waris ni inilah... Mak aiii dak2 kecik zaman skang teror tol berborak ek... Aku ni pun masih terkedu kedan lagi nak berborak ekekeke
Cehhh leh caya ke muahahahaha

Tersenyum ria hubby aku bila kekenyangan ek...
Aku gak kebuluq..
Mujurla ade kepek kacang yang leh wat aku mengunyap..
Prabih gak la sepinggan muahahaha
Diet camno la tu eihhhh



3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. salam tuan runah.. dah kembali erk.. lama cutikan..

atty's said...

caiyork le ena..ena udah kembalik..

Ena said...

cute n atty...
ena lom abis bercoti lg la...
disebabkan byk ngt gambar2 ni so slow2 ena curik2 masa blog in kan cite2 ni ekekek..
windu n sayang kat kowang muahhhh