::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 20, 2008

Pagi Ahad


Adehhhh
mujurla masih muat kolam kecik ni utk 2 bradik ni...
Nampaknye kena beli kolam yang besar sket utk drang..
Sian la plak...

Hubby plak basuh dua2 buah keta heheheh
Rajinnye................
dan aku.........?
Aku slalunye pagi Ahad, aku kemas bilik la sambil layan lagu kat radio Sinar FM heheheh
Tangkap leleh wooooo......... lagu2 jiwang zaman2 bercinta dulu...
Perghhhhhhhhh meleleh ase ihiks...




7 luvbites:

Lina said...

siannyer mandi kat kolam kecik jer... x bole nak kuak lentang bagai... patut kan ena ko suh ayen buat kolam mandi bukan kolam ikan ekekekek...

CuTeMiUt78 said...

wah..kemain kakak ngan adik ya.. cian mandi kat kolam kecik..sib baik muat..

Suki Cida said...

ena cik abang awak ambik tender basuh kereta blogger tak? wakakak suruh en ayen basuh kereta cida sekali... lalalal.... heheheh...

kalau cida anto je kereta kat kodai...sonang yo ada suami yang boleh basuh kereta binik sekali... heheh

Ena said...

lina..
ekceli sblom kolam ikan jadik, drang dh test brenang kat dlm tu beberapa kali ekekeke

Ena said...

hahahah cute...
nanti aku beso kan kolam ek ihiks

Ena said...

amboii cidaaa
nak suami sebab nak suami basuhkan keta je ke :P

PerantauSepi1306 said...

hehehehe madi kolam yek.. keter pun berkilau bagai.. tapi skang musim ujan la ena.. jap je bersih tu ;p

tapi mmg btul ckp ena, hujung minggu kalo dok wat kije and layan sinar fm... perrhhhhh lentukkssss.. saya ske lagu arab tu bila bulan berwarna biru ngan cinta melankolia... wakakakakaka