::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 12, 2009

Auwww cekci hehehe

Masa Baby kecik dulu (Cehh cam la dia dah beso skang ni kan tapi memang beso dah pun hehehe) Baby aku mandikan dalam besen kecik jek tapi disebabkan dah beso dan dah panjang pun so terpaksala mandi dalam tab mandi dia ni...
pandai plak terkabur di bahagian montot tu hehehe
gigih Abahnye mandikan...

Baby paling serun kalo ditelentangkan kompom slalu nanes tapi tu ngan Abah dia la.. Ngan ibu ok jek... takde nanes2 pun melainkan prot lapo....

Baby dah mula meraung hehehehe
biasala..sejuk kan walhal dah buat air suam..


post signature


5 luvbites:

sI tEDI said...

ghajin abah dia..

atty's said...

kan main rajin lagi abahnya..mandikan baby ..

Amna Faqiha said...

huhu sejukkk arr abah..

Fara said...

Pandainyer abah dia mandikan...hubby sayer x penah wat lg...dia takut pgg baby kecik2...x pandai...dah 2 anak pon x pandai2...bagus hubby akak...rajin jek...

Ayen said...

Untuk korang sume ni,jgnlaa puji lelebih sangat,malu i tau.hahaha...