::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 19, 2009

Ubat nyamuk

Aku pakai obat nyamuk ni skang ni...
Memula aku tak bape yakin gak tapi ade satu ari tu nyamuk melintas kat atasnye lalu jatuh ke bumi (eh! cam buku cite plak aku taip ni ekekek) so itu membuatkan keyakinanku makin menyerlahla kan walaupun tak 100% manalah tau kan kot2 nyamuk tu sblom terkulai dia memang mamai ke mabuk ke manalah tau kan..

sooooooooooooo...................

aku nak kowang share ngan aku obat nyamuk ape yang kowang guna kat umah..
Dan bagi pendapat dan pandangan obat nyamuk yang mana paling mujarab skali membuatkan nyamuk2 tu mampossssssssssss di muka bumi ini..

share la ek.. tak bek kowang kodokuit, Tuhan marah tau hehehe



post signature

5 luvbites:

sI tEDI said...

ekekekeke.. ubat nyamuk ni nampak komannn jek.. tp praktikal. ekekeke

neezareef said...

aku pkai shieldtox yg patsegi pkai karen tu..bagus tade bau nyamuk pn larikss...

cintaKusayangMu said...

hi...salam perkenalan dr mummy qis...
before ni mmg kt umah parents qis sgt2 problem ngn nyamuk...darwishes slalu kena attack..
skali tu bila kitorg tukar ngn ubt nyamuk elektrik yg mat tu, brand fumakila..alhamdulillah xde lg yg brani touch darwishes...hehehe..rsanye nnt nk try yg ni la plak...

Farazila said...

kak...
sy xpakai apa2 ubat nyamuk..
saya x taw la nyamuk x suka kot geget sy...heran juga....

coz sy ni darah manis kot..itu yg xnk geget sy...
huhuhuuh..

atty's said...

berkesan eh ena..nanti nak terai jugak ar..

lama tak dgr kabor kau.
takecare ye