::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 13, 2009

Baby Selsema

Sian Baby..ni kali kedua dia dijangkiti selsema ngan kakak2 dia termasukla aku...
Masa kali pertama dulu siap bawak p kenek almaklumla takut pape berlaku kan tapi takle wat pape gak sebab takle bagi makan obat so stakat sedut je la hingus dia tu..

Kali kedua ni mujur skejap2 dia nak tdo camni.. takle lama2 nanti dia lemas, takut gak aku
Dia tdo ni pun aku tengok jek kalo lepa sket mau lemas ishhhhh tak sanggup aku weh...
Tapi sian bila dia selsema, susah nak napas so kroje nak nanes je la..
Kalo aku tengok de yang sumbat baru aku sedut kalo idak, juz tak bagi kakak2 dia ciom je la tapi kakak2 dia kalo takde aku curi2 ciom gak..ampeh tolll

Moga2 Baby cepat sembuh dari selsema.. AMIN..............

post signature


4 luvbites:

ღ lie _nurulz ღ said...

get well soon baby..
bb Rayyan pun got flu jugak,sama la jangkit ngan kakaknya..
susah hati nurul dibuatnya.
kesian sgt kalo tgk bb beso gini tak sihat..

Diarihatiku1976 said...

ala ciannya dia kan.. bawa gi klinik tau..

Ena Qalinsya said...

nurul..
dh slamat bersalin ye dik..
bestnye dapat spasang..
tahniah... jaga rayyan elok2 ye dik

Diarihatiku1976
bawak p kenek pun takle bg makan obat gak melainkan kalo dh truk huhuhu

ikiqzana said...

moga2 baby cpt sembuh ye...