::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, October 25, 2009

Jus Mate 5

Pe pendapat kowang tang Jus Mate 5?
Ade sesape dah cuba?
Meh r share ngan aku.. aku nak tau gak..
Bape kotak kowang dah makan hingga menampakkan keberkesanan..
Dan bape hengget satu kotak?
Jus ni air ke n sedap ke rasanye?

Share ngan aku ek..
Kowang tolong la panjangkan lagi aku nye n3 ni ke kengkawan2 kowang ek..
Mana r tau kalo drang ade pengalaman makan mende ni n sudi share ngan aku..
Bole la ek..bole laaaaaaaaa..
Plsssssssss..............plsssssssssssss..............plssssssssssss

post signature

2 luvbites:

CikMin said...

salam ena..cikmin pengguna dan pengedar jusmate5 ni..hasilnya mmg mengagumkan...

sI tEDI said...

aku pernah makan masa ada promosi dulu.. rasa cam oren.. tapi jgn tanya akulah .. aku mmg x makan secara sistematik