::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 6, 2009

Cantek tak?


Kali ni kat baju aku dan anak2 ade mende alah ni..
Pe org pangey? jahit labuci atau manik ek..
Adehh tetiba shot karan plak palotak ni nak mengingatkan nye tapi yang penting kowang tau la pe yang aku maksudkan ek..
Bile buat dan pakai tu memang le lawo..
Eh! Bukan aku buat tapi adik ipar tapi bila dah pakai lama2 mak aiii rimas...
Wat plak ade Baby ni kan, sian bila nak riba atau dukung dia, muka dia kena kat 'batu2' ni ha...
Pastu bab membasuh yang paling malasnye..
Memula gunala tangan, lama2 masuk jek dalam mesin basuh tu wakakakaka..
Wat plak anak2 putri den ganeh belaka cam den so ade la yang tertanggalnye huhu
Pasni takmo wat la, pakai biasa cukup..tak menyusahkan ahaks


post signature

4 luvbites:

sery said...

betul tu ena, bj bermanik2 nih kurang sesuai skit utk kita da anak kecik nih.
cm sery pn da bj raya yg da manik kt tangan, sian baby, bila nk pegang dia kena lapik kain skit xbg kena manik tu kt kepala dia..hehhe

atie said...

cantikkkkkkk ar.....

sI tEDI said...

akuingat ko yg jahit..? cantik tpaku x berapa ske sbb macam x selesa dan amcam kena jadi sopann jek.. takut manik tercabut. he he he

Ms AiReEn MoHd said...

chantek nyerrrrrrrrrrrr