::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 28, 2009

Ke Cowboy

Yeahhh mari kita ke cowboy..leh nek kuda keduk kedak keduk kedak
ekekeke yolah tu...
ekceli cowboy ni cam kedai r tapi jual aneka barang yang secara borong r..
So aku slalu kalo nak wat majlis2, aku cari kat sini jek drangnye goodies ke ape ke sume ade kat sini..
Tempat kowang ade tak nama cowboy?
Kalo takde meh r datang kat Kuantan hehehe

Ha ini lah cowboy yang ade di depan pintu masuk ekekeke
Sian dak2 ni, ikutkan Ibu dan Abah tak kasi tapi sian jek tgk drang dok tgk2 org len men so bagi gak la drang men..
Dulu men mende alah nidalam 20sen jek tapi skang dah 50sen huh'

Abah mithali..
Dok pegang Baby tapi Ibu dia bukan tak wat keje tau, Ibu dia bz mencari barang2 untuk dibeli..

Ibu nak interprem gak...
Dah jom! kita nak p mana plak ni?


post signature

4 luvbites:

Anie said...

3 anak dara..senang nanti dah besar ramai tolong kat dapur

sI tEDI said...

ada cowboy kat batu berendam melaka.
tapi aku tak pernah pergi :)

Lina said...

eh leher anak ko dah kuat ek tegak jer

Ena Qalinsya said...

anie
kalo jenis rajin anie..kalo jenis pemalas..aduhaiiii

tedi
ade ek..ko kena p... byk brg2 kat sana hehehe

lina
a'ah..dh tegak dh.. kekadang kepala smp takle dok diam..