::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 28, 2009

Bertambah kembali

Ermmm sejak aku stat keje, umah kembali tak terurus almaklumla balik dah dekat kul 7..ngan letih lagi so menimbun2 r ken baju..
Bakul ken baju bertambah2 la huhu

Aku memang dah wat deal ngan hubby aku yangmana kalo aku coti, aku la kena lipat ken baju tapi kalo aku keje, dia la yang settle tapi dek kerana keletihan so masing2 tak dapat nak buatnye..
So cari jela baju2 yang nak dipakai dalam timbunan tu hehehe


post signature


4 luvbites:

Diarihatiku1976 said...

BETUL... SEBAB TU SAYA SUKA BASUH BAJU DAN SIDAI GUNA HANGER.. TAK SUKA LIPATTTT... AHAHKSSS

sI tEDI said...

he he he.. x pe.. ada gak org tolong sepahkan.. eh.. tolong kemaskan..

atty's said...

bagus ar..muafakat..yg penting kerjasama..

takde rejeki kita nak jumpa..
tapi lepar tu jauh ya amat..

neezareef said...

wah siap deal tu sape cuti lipat kain..bagus2...

aku ni mmg x leh nengok baju dlm bakul mmg aku cpt2 la lipat..sbb takut nimbun kan

time bibik blk kg aritu wahh kagum jap dgn diri sndiri..excellent dlm bab2 melipat baju..wakakakkaa