::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, October 31, 2009

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Cukup menyakitkan ati bila mendengarnye..
Nape la ek org takle tengok kita idop senang..
ALkisahnye camni....
AKu kan dok kat opis baru skang... semalam aku dapat tau yang mana sebelum aku melangkah ke opis baru, dah ade molot busuk cam longkang dok cite hal aku sedangkan aku dan dia tak penah jumpa malah tak kenal langsung tapi ntah camne dia pandai bawak molot longkang dia dok cite hal aku..
Kowang nak tau pe yang dia citekan?
Dia cite kat orang termasuk ustaz yangmana aku ni dok kat opis lama ramai org tak ske malah aku ske cakap lucah..
Aloooooooooo tenuk! aku ni masih ade laki dan anak2 r, watpe plak aku nak cakap lucah cam meroyan mende tu jek...
Satu lagi... ko sape sedap cakap2 ke aku?
Ko kenal ke aku?
Aku kenal ke ko?
Atau ko dengar dari molot org len?
Patut r masa memula aku masuk dulu org dok pandang gitu2 jek kat aku..
Mesti org ckp bukan aku yang mintak tuko tapi ditukokan sebab ske cakap lucah..
AKu leh trima kalo dia bawak molot longkang dia kata aku kat opis lama cakap kasar sebab ini sifat smulajadi aku..
Aku tak reti nak berpura2 dan hipokrit..
Kat mana2 aku bersikap camni tak kira depan laki, depan mentua atau depan maupun belakang sape2..
Inilah diri aku yang sebenar2nye..
Sape leh trima kawan ngan aku juz go on..
Sape yg takle trima.. plz get out from my life tapi jangan bawak molot longkang ko menjaja cite yang tak btol tentang aku!!!
Pesal ek... kalo kita tak amik tau hal org, org mesti sebok wat cite bukan2 tang kite kan tapi kalo kita amik tau, drang kata kita ni ske jaga tepi ken org plak..
Susah jugak nak idopkan..
Memula nak jek aku sembur dak opis aku tu tapi bila pk balik, aku dak baru... malas r..
Biar r.. biar org menilai sendiri diri aku setelah lama mengenali aku kelak..
Biar r memula ni drang kata aku tak tunjuk belang lagi nanti dah lama2 baru aku cakap lucah..
Biar r belaka asaikan Allah tau ape yang aku lakukan..
Tapi aku pelik ngan dia ni.. dia macam dengki bebetol kat aku..
Akud apat PJK pun truk aku kena perli tapi mujur r kawan2 aku kaber aku..
Kalo aku tanye mende yang aku taktau sket, mesti dia perli 'lor camne leh dpt PJK kalo taktau'..
Oii tenuk!!!!! ha..kali kedua aku pangey ko tenuk..
Kalo aku taktau kompomla aku bertanye..
Kang aku pakai buat kang mulala ko plak meroyan sebab salah banyak..
Aku bukan cam ko hentam keromo jek wat keje sampai tiap2 ari kena marah dek bos...
Janganla ko p bandingkan keje aku kat opis lama 9tahun ngan keje aku kat opis baru ni yang baru beberapa bulan..
Kompomla banyak mende lagi aku tak tau tapi aku cepat blajo...
Ntahla..sian plak mengenangkan nasib aku kan sob..sob..sob..
Sape sudi pinjamkan aku bahu untuk aku menitiskan airmata ini huhuhuhu

post signature

7 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

eemmm manusia kan.. biasala bila ada PHD tu.. payah kan.. kadang2 tu.. kita ni tak usik dia pun.. tapi dia rasa cam kita usik dia smpi tergugat kedudukannya..
apapun.. ko kena kuat dan tabah hadapi ni semua.. ni la dugaan namanya kan..

chamizah said...

Ena, kesian ko...ala, mane kite g pon, 4 sure ade je org2 jenis tenuk camtuh..cha pon pelik la..sbb cha pon de tkena camnih gal..smpai 1 tahap cha nangis la 2-3 ari, xde mood g kje, & smpai amik cuti la..org dok fitnah kite walhal bukan knal kite btol2 pon..time2 marah tu, mcm2 sumpah seranah la cha bg kt org2 tuh..huhu..xpe xpe ena, ku memahami ape yg ko tgh rase..sabo yer.. i can be ur shoulder to cry.. be strong n persetankan org2 tenuk sebegitew..

atty's said...

takpe ena..org nak kata apa pub bior lah ..selagi kita tau sapa diri kita yg sebnar..insyallah org yg suka bawak mulut tu satu ari nanti akan dpt pembalasan..

ko sabar ye ena..

POSH76 said...

manusia mmg cam gitu...dia jeles tu..biarkan jer..lawan pun tak guna
yang penting ko hepi...kalu layan kita
pun sama jadi giler...huhu

aku klik2 DELL ko.....hehe

Lina said...

uikkss ena... sape tuh... budak opis ko yg baru ke budak opis lama... aku kenai ka

wat x tau jer... org cam ni x bole layan membazir masa je

Ena Qalinsya said...

CUTE
tula pasai cute..agaknye aku kena usik drang br drang tak usik aku kot

CHA
masalahnye org jantan yg bersikap cmtu cha..kalo org pompuan tu leh gak di trima tp thanx bg pnjam bahu huhuhu

ATTY
tu la..aku harap pun bgitu.. biar org len nilai diri aku sdiri camne

POSH
thanx klik DELL aku, nnt aku klik ko punya plak ek..

LINA
ko tak knl tp Arif kenal r hehehe.. igt p tmpt baru takde masalah upanye ade gak huhuhu

ima shhs said...

loh ena...asal gitu ekk...siannya ko...meh2 kita kuo jln2 ekk...