::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 15, 2009

Jamuan Raya Opis

Cam tetau jek kan..
Arini aku stat keje dan arini gak drang wat Jamuan Raya kat Hotel Sri Malaysia...
ske nye akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kiranye merasa la aku beraya kat opis baru ihiks..

Tapi sblom beraya sakan..kena la meeting dulu
Meeting stat kul 11..lahaaaaaaiii letih camni nak tunggu makan kul 1...

Seperti biasa 'obat' menahan bau molot dan mata tertutup ekekeke
tapi kalo dah jenis mmg bau longkang tu, makan ribuan banyak pun, bau gak muahahahaha
Yeahhh erotkan kepala anda ke kiri..
Pe yang anda nampak?
Ya betul.. Itu hanyalah air biasa ajo..
Tapi idak leh banyak minum nanti kerap jumpa Cik Tan ihiks..
Itu akula, kalo kowang minum berbotol2 still ok gak, besttt r kowang ihikss
Tak lupa jugak fail drang utk kita mencoret itu ini tapi aku tak memerlukannya kerana takde pe yang nak dicoretkan tapi yang pasti pen nya ku kebas muahahaha
bergedik bergambar seketika untuk mengilangkan rasa mengantuk..
Tips ilang rasa ngantuk :
Lihat rakan2 anda yang tersengguk2 itu dan pastinya kowang sendiri akan ketawa dalam diam dan kompom jua ngantuk anda akan ilang ekekeke

aduhhhh banyaknye la mende yang nak dibincangkan..
Kalo aku tau, aku p coping dulu then kul 1 baru makan huhuhu

Inilah 3 sahabatku yang baru
Yang pasti kalo aku tarik sorang, sorang lagi mesti ikut..dah jadi cam kembar 3 plak tapi yang paling pasti kalo drang tarik antara satu sama lain, atas aku antara ikut atau tak sebab aku sorang pun leh hehehe

Saat yang tidak diduga
namaku dipanggil untuk menerima hamper kerana selamat melahirkan Baby
Adehhhh ni yang malas ni..
Dah la sampai kat depan, bos tu hulur je trus aku tarik pastu bos tu leh kata 'tunggu dulu, kita amik gambo' alahaaaaiiiiiiiiii malunyeeeeeeeeee..
Abis jek snap trus aku tarik hamper dan blah..
Mesti bos tu kata aku ni glojoh dapat hamper huhuhuh

PEACEEE
Yeahhh aku memang ske hamper dan pezen walaupun terpaksa kuluk kilik ngan hamper ni hehehe

Aksi 3 'dara' pingitan yang baru lepas mengisi prot yg berkeroncong sejak tadi..
tak sempat nak snap situasi tempat makan dan pe yang dimakan..
Segan wooooooo hehehe
Eh! nampak kecik plak aku kan..
Adakah aku memang dah kecik ataupun orang2 tu besar belaka?


post signature


1 luvbites:

neezareef said...

wah siok mehh naik2 keja trus ade jamuan..diorg dah set tu..hehe

pstt..ko dah slim lom..kekeke