::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 27, 2009

Sakit yut!

Sian plak Adik sakit yut..
Bukanla tak makan sebab yang aku tau dia makan nasi jugak..
Tapi dia jugak makan kuku tangan dan kakinya..
Dah banyak kali aku tego jangan makan kuku tangan dan kaki tapi degil gak..
Org kata kalo makan kuku ni banyak cacingkan..
Tapi rugi sesangat sebab aku ajin belikan drang obabt cacing tapi tak makan pun huhuhu
Pe obat cacing yang leh budak ske makan ek..
Kowang tau tak?


post signature

4 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

eemmmm selalunya klu g klinik. misi mesti beri ubat cacing pil utk mirul.. eemmm pernah rasa sekali ala2 cam gula2 plak.. mungkin tu blh jd penarik utk budak2 makan ubat cacing kot

sI tEDI said...

yupQ! kotoran di tangan tu sebenarnya..

Ena Qalinsya said...

cute
btol ke? so aku kena bawak ke kenek r ek tp kebanyakan kenek kat cni bg ubat ayo...

tedi
tu r pasai..pengotoq tol la huhuhu

Lina said...

dulu masa umo 2 taun dia pun suka gigit kuku tapi alhamdulillah skrg ni dah hilang dah tabiat tu... aku pun tak tau camne bole ilang tabiat tu

aku pun kalo mintak ubat cacing kat klinik dia bg yg air, x tau lak ada bentuk pil