::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 2, 2009

Jadi + Tak jadi

~ J A D I ~
seperti biasa pestaim buat woooo..
Namanye MEE REBUS simple..
Alkisahnye kawan2 opis aku nak mai dan dia suh aku masak Mee Sup/Mee Rebus so dengan gigihnye aku surf melalui internet..
Mee Sup pun nak surf?
YUP!!! Sebab aku memang tak pandai masak tapi kalo masak kuih, biskut atau lauk bole la kalo masak camni memang aku tak reti..
Mee dan nasi goreng pun aku tak reti huhuhu tapi skang dah expert sejak jadi surirumah ni ekekeke
So cunnnnnnnnn aku nye mee rebus menjadi..marbeles ihiks...
puji sendiri tu ekekeke

~ T A K J A D I ~
Cukup terkilan..punyela tingin makan alik2 buat tak jadi..
Ngan kastard nye lembik, kuahnye tak sedap langsung..
Aku taktau pe silapnye walhal aritu wat punye la bestt (puji diri sendiri lagi ekekeke)
Tensen! takpe..esok aku wat smula...
Tapi cukup sadis n menyakitkan ati uhuks...


post signature

4 luvbites:

atty's said...

gigih ko masak sejak duk umah ni na,...

sI tEDI said...

nampak sedap tp x sedap ke?

Fara said...

nampak menarik 2 2...yg castard tu x jd?tp lawa je nampak...rasa ye prob sikek?xpe, cuba lg...

Ena Qalinsya said...

atty
tula pasai ty, ase nak jd surirumah plak ahaks

tedi
begitula seadanye tedi wehh... sian aku

fara
cantek bukan bermakna sedap huhuhu tp dh balas dendam buat smula so menjadiiiii hehehe