::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 29, 2009

Gunting rambut lagi

Kali ni cukup senang nak ajak drang gunting rambut..
Siap drang yang beria2 aku plak yang asik pospon jek..
Tapi lama giler menanti giliran gunting rambut..
Pehtu gunting plak tak elok plak tu, pasni malas r dtg cni lagi..
Dulu ok jek tapi skang cam wat keje sambil lewa huh!
Adik yang beria2 nak gunting rambut sampai merengek2 bila gilirannye lambat sesangat..

Kakak plak serun tapi kaber sampai dok atas kosi kaku semacam jek..
Org tanye dia wat dek jek, punyela serun ekekee

Akhirnye.......................................

Inilah hasilnye...
Tak bape comeikan..tapi takpela asaikan drang dah tak terkeruk2 kepala tu..
Wat plak pepagi Ibu tak dapat nak cara sebab Ibu dan Abah p keje awal..

Nie plak Kakak..
Yang berbaju ijo tu masa selepas gunting, monyok tu pesal masih trauma kena gunting rambut ekekeke
Tapi pas balik umah, mandi dan syampu baru ok..
Sejak berambut baru ni, kroje syampu jek rambut ihiks..
Tak tau r dia sikat camne p skolah.. aku suh cina tu 'kuncup'kan sket rambut Kakak

Cantek tak rambut baru kami?
Hehehehe


post signature


2 luvbites:

neezareef said...

weh..cpt nye ko hapdet wok..tkejar2 aku nk larikkk mengejar n3..

elok budak2 rmbt pendek..klu reti jaga sndiri takpe kan nk bela pjg2..dulu mak aku ckp masa aku kecik2 rmbt pdk bgs senang srap ilmu..kekekeke

Ena Qalinsya said...

neeza
hahaha..bile mood n masa ade..cpt r dia kalo idak, bminggu2 asik cte tu le jek ekeke..
ooOoo camtu ek..kalo cmtu aku kena rambut pendek gak r.. cepat serap ilmu ahaks