::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 2, 2009

Buai Laju2


Niela anak dara ku yang ketiga punye peel..
Masuk dalam buaian takmo tapi bila buai guna mende ni, lena plak tidonye...
Aku sian dia tdo dalam ni takut bengkok pinggang ke ape tapi aku letakla bantal 2lapis bawah dia tu..harap2 ok je...
Tapi dulu kalo letak, kaki tu tak sampai terlunjur camtu tapi skang ni, tak sampai 2bulan cepat beno kaki dia terlunjur..musykil nih!
takkan cepat beno panjangnye kot...
Ade gak aku beli buaian automatik tu kang cuz asik nak berenjut jek huhuhu
Takmo ajo berbuai tapi terpaksa sebab nak wat keje..

post signature

4 luvbites:

sI tEDI said...

masing2.. janji dia bobom!!

Fara said...

bagus buai duduk nie...anak sayer 2 2 suker duk dlm nie...sampai skang..dlm kete pon sayer letak dlmnie...x yah penat pgg...hehehe...mmg kene letak kusyen sikek...nanti dia dah leh duduk, baru x yah kusyen...

joe@azamaju said...

wahhh sedapnya dia tidoo..kalo nak tukar kaler buai tu meh hantar kat saya..haaha..

Ena Qalinsya said...

tedi
yolah tu..nek lenguh dh tangan aku ni huhuhu

Fara
btol tu..ramai yg tgk buai ni berkenan tp diri sdiri pun dh lupa beli kat mana ekekeke

joe
hahaha bole ek joe.. akk nak tuko kaler pinky ko leh watkan joe ihiks..