::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 30, 2009

Modified Printer

Ingat tak ade n3 yang aku cite yg aku modified printer tu?
Ha ni la yang aku eh bukan aku tapi org kedai tu r yg modified...
Takla modified beria sesangat, biasa2 jek..
Nampak tak? Meh kiter zoom in...

Haaa tu jela kaler nye..
So pasni aku tak perlu beli kaler RM130 slalu..
Beli yang RM12 utk topup jek..
Gpun kaler yang mahal tu hanya brape ratus jek leh print tapi yang ni beribu2...
Ye ke tak..kita test r dulu..
Tapi yang pasti sminggu skali aku kena print pape, kalo idak takut gak la dakwat ni keras..


post signature


3 luvbites:

PerantauSepi1306 said...

fuiyohhh hebat aa printer ena.. eh, eh lupa lak nak kasik salam... semekom.. lama tak jalan2 kat sini ;p

DaiADellas said...

saya dh guna lama printer tu. xkering pn ink nyer... tp mmg jimat giler..

Ena Qalinsya said...

Akak PS
biasa je la kak

Daiadellas
tak kering ye.. bagus ni sbb jarang pakai