::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 30, 2009

Pemandu Drift

Nampak tak meter yang tengah tu...
Kowang nampak tak berapa ratus kelajuan tu?
160 kooooooooooo.. punye r laju giler babikkk....
erk! abaikan yang berselerak depan meter tu ek ihiks..
Sape la yang bawak laju giler ni..
Nak kejo ape la ni
OooOOooo ni rupanye pemandu drift..
neno..neno..neno...
polis tangkap dia!!!
hehehe ekcelikan meter keta kitaorg rosak r..
Bawak 80km sejam jek tapi sampai dabel dia p...
Hubby aku pemandu yang berhemah cuma bab brek jek menggerunkan ekekek..
dan disebabkan bawak laju sesangat, ade la perkara berlaku pas bawak ni..
Pe yang berlaku?
Biar r rasie ahaks... maluuuuuuuuuu nak citee


post signature


4 luvbites:

Diarihatiku1976 said...

sus pend jer.. ingat memang betul tadi.. baru nak speed trap tadi.. ahaahkss

atty's said...

alor ena..citer je lah ..

Ena Qalinsya said...

diarihatiku1976
hahaha jgn r..sian kitaorg takde wit nak bayo spidtrap ihiks

atty
huhuhu keta keabisan minyak wat kali ke-4 huwaaaaaaaaaaaa.. maluuuuuuuuuuuuuuu

CuTeMiUt78 said...

oh...hooo...laju bebenor tu... eemmm apa plak yg berlaku