::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 27, 2009

Fastfood again arrghhhh

Arghhhh makanan segera lagikk!!!!!!!!!!!
Camne nak kurus ni..
Tak makan nasi tapi makan makanan camni, srupa jek gemuknye huhuhu
Ni kena pose minggu depan kalo camni huhuhu

Kali ni kawan2 aku ni ha ajak makan KFC..
Eh dia ke atau aku yang ajak?
Arghh belasah jela, sume makan gak kan kan kan

Sonotnye makan KFC walhal baru aritu dah makan ngan anak2..
Nie pun rasa cam nak makan je lagi..
Adehhh drang ni bubuh dadah ke dalam KFC ni huhuhuhu


post signature


1 luvbites:

jalilah_jy said...

x pe jgn isaww kita kan sama jer.. akak dah cecah 62 kg...dulu 53kg masa kita jumpa weyyy... jalan rasa berat jer niii... tapi jgn berat benda tumpang dah ler..huhuuu