::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 28, 2009

Rejki aku dan anak2


Alhamdulillah syukur pada Tuhan..
Tak sangka aku punyai rejki sebegini..
Syukur sungguh pada Tuhan..
Ni rejki aku dan anak2 la ni..
Kowang nampak tak tulisan di atas?
Meh kita zoom kasik besar sket tapi yang penting jela hehehe

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aku dapat PINGAT JASA KEBAKTIAN (PJK)
Memang tak sangka almaklumla aku ni slalu lawan cakap bos.. ingkar cakap bos malah leh gado ngan bos lagik alik2 aku dapat sume ni..
Ekceli ni bukan atas bos tapi atas penilaian kerja2 yang telah aku lakukan di opis lama selama 9tahun..
Kalo aku dapat pingat ni, ketahuila bukan senang untuk bertungkus lumus mendapat dan membuat keje yang baik tapi aku akui, aku tak penah langsung terfikir dapat pingat ni di usia semuda ni (muda lagi ke?)..
Selalunya yang dapat aku tengok yang dah umo 40an belaka tapi syukur alhamdulillah kerana aku terpilih menjadi insan terpilih untuk mendapat pingat tersebut..
THANX GOD!


post signature

13 luvbites:

ikiqzana said...

wah.. taniah ena..

CuTeMiUt78 said...

tahniah.. berbaloi berbakti selama ni kan.. rezeki ko ngan anak2.. syukur alhamdulilah

jalilah_jy said...

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH


akak org pertama beri ucapan dlm blog ena.

tu rezeki baby baruuuuuuuuuuuu jgn kata lahirkan dia kes kemalangan lak hehehe ada hikmah tuuuu

abg dpt juga mcm2 juga ada hehehe.. NAMAnye askar..takat ni 4,5 juga laa..ahakkss tapi lom naik pangkat lagi huhuuuu tah bila...

fieza said...

Tahniah.....

atty's said...

Tahniah ena..rezeki ko..alhamdullillah..

zai kulim said...

zai nak jadi org pertama ucap tahniah..tahniah...

Diarihatiku1976 said...

wahhhh... tahniah.. bos awk memang bagus.. bos saya dia beri pada yg selayaknya... yg muda belia jgn harap.. dia minit kat surat tu.. sila fail je

ibuayu said...

Tahniah Ena

ibu emy efy eqy said...

Alhamdulillah. Tahniah buat Ena. Aha... semuanya rezeki anak2 yang Allah beri berkat kesabaran Ena mendidik mereka selama ini...

Ayen said...

Berkat doa suami u laa tuuu,hehe...

Ena Qalinsya said...

Tima kasih semua...
Bagi Zai Kulim dan Kak Jalilah..sory tak dpt jadi wisher pertama anyway thanx all..

neezareef said...

fuyoo...sultan pahang mmg pemurah salu bg pingat

tahniah

Ena Qalinsya said...

neeza
pemurah la sgtt.. opssss

ayen
a'ah doa dpt glemer n elaun skali ek :P