::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 28, 2009

Gigi Kakak

Nampak tak gigi Kakak?
Ekcelikan tu gigi baru tau.. sblom tumbuhnye gg baru tu, gg lama Kakak elok lagik tapi dek kerana yg baru tu tak sabo nak tumbuh kira dah kuar dah sket tau so gg baru Kakak mula la goyang..
Disebabkan takut gg Kakak bertindih so kitaorang bawak r dia ke
Klinik Gigi utk cabut gg depan tu, mujur Kakak nak.. dan skang gg tu dah pun tumbuh tapi cam nak tumbuh ke dalam plak..
Ase2 ok ke atau gg tu akan erot ek..
Moga2 elok la gg kakak...bak kata Abahnye 'gg jagung' ihiks..


post signature

3 luvbites:

ikiqzana said...

xpe nnti tumbuh dd baru semua.. elok tersusun nyer..

sama la gan iqbal dh bnyk gugur gg dia..

CuTeMiUt78 said...

eemmm nak beri gigi cantik.. suruh kakak sentiasa mainkan gigi ngan lidah.. cam gigi nak kedalam kan.. tolak gigi tu.. kedepan ngan lidah.. pastu.. ratakan.. insyallah.. klu rajin buat.. cantik je

Ena Qalinsya said...

zana
kalo elok bagus gak..takut yg erot2 huhuhu

cute
oooo camtu ek.. kalo yg dh liat cam kita ni leh elok lg tak gg kalo wat camtu? ekekeke