::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, October 6, 2009

My 7th enibeseri

Alahaiiiii lambat plak aku letak n3 ni...
Patutnye 4hb dah letak, ni dah masuk 6hb baru letak hehehe
takde masa looorrrr... tapi takpela kan.. tak menjejas pape kan ihiks...

Alhamdulillah.... hubungan suami isteri antara aku dan hubby dah pun genap 7tahun...
Dalam 7tahun ni kami dah pun dikurniakan 3orang princess yang bijak, comei dan bermacam2 ragam belaka hehehehe..

B, terima kasih kerana sudi menjadikan aku suri idopmu (cheeewaaaaaaaaahhh stat r ayat jiwang..sini jek aku brani tapi kalo berdepan, wat muka takde prasaan muahahahaha)
Terima kasih jua kerana selama 7tahun dan insyaAllah untuk selama2nya, dirimu setia akan diri ini.. dan bagiku kepercayaan ku terhadapmu 100% masih utuh so jangan calarkan kepercayaan tu tau..

walaupun dalam hubungan ni kekadang ada masam manisnye..pasang surutnye tapi percayala isterimu ini amat menyayangimu sehingga akhir hayat...
adehhh bernanaaaahhhhhh..

Eh dah le.. yang ni je la..lebih2 kang, bukan kowang yang muntah tapi aku yang dulu yang muntah ekekeke...

So epi enibeseri buat aku dan hubby..
Moga ikatan perkahwinan kami akan kekal selama2nya...
AMIN..............


post signature

2 luvbites:

atty's said...

selamat ulangtaun perkahwinan ena..semoga kalian berdua bahagia selalu ..murah rezeki selalu amin ..

Amna Faqiha said...

eppi anibesarii buaT eNA N EN.SOMI,
a'ah okess jekk ena pakai tudung tu so boleh teruskan niat nk beli..ikhlas nii