::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 4, 2009

Akhirnye...

Akhirnye gg aku itew dah dicabut wehhhh
ske!ske!ske!
(tu kapas yg digigit tu)
memula kan, pas sehari..sehari aku tunda nak cabut gg tu tapi disebabkan dah tak selesa benar nak makan so aku nekad, ape pun terjadi, kena p jugak..
so aku p la aritu..
memula tu susah gak ooooo sebab bile dia ketuk n korek, rasa sakit lagi..
aku dah rasa nak nanes dah sebab aku dah tak sanggup nak tunggu lebih lama lagik..
dah tak sanggup nak dok ulang p klinik gg lagi petah lagi dah tak sanggup nak hadapi kesakitan lagi...
bile aku tanye doc, 'takle cabut lagi ke gg ni?' sambil tu dok berdoa bagi tamatkan la riwayat gg ni agar aku tak sakit lagi masa doc dok bius...
akhirnye doc kata dia guna obat bius kuat sket tapi yang pasti tak effect pada badan dan kandungan la...
pas jek dia bius obat tu, alhamdulillah dah tak sakit gg aku then bile dia cabut, serta merta aku lepas satu keluhan dan doc tu pun cakap 'lega ek'..
aku pun ucap tima kasih kat doc tu dan aku kata memang aku lega sesangat...
rasa nak plok doc tu
wahhh syookkkk wooooooooo
tapi sehingga ke arini aku masih lom leh kunyah lagi belah tu sebab gusi lom baik lagi...
tapi yang pasti, pasni aku dah ok nak makan ape jua makanan terutamanye daging ihiks..
ske!ske!ske!

(motif kalerkan gigi : ikut ske aku r muahahahaha)


post signature

6 luvbites:

Mohdhazairi Bin Ariffin said...

WAH BURUK NYER ....

Mohdhazairi Bin Ariffin said...

SABAR JE LAH.....

Ena said...

zairi
ade i kisah? muahahahaha

RaFFLeSiA MeRaH said...

huhuhu...saspen jer kan....

neezareef said...

mmg sgt2 lega kalo dah buang gg rusak

Lina said...

akhirnya dicabut jg gg tuh... cam khairol gak dah sakit beria barular nak cabut...