::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, May 14, 2009

Bubur kacang + Doyan

perghhhhhhhh peberet aku wehhhh
bubur kacang ijo ni jek aku leh balun, kalo bubur len memang kompem aku takle sebab ntahle..
dah lama tak makan wehh bubur kacang ijo ni..
wat plak mak aku buat campo ngan doyan...
slurpppppppppp best gilerrrrrrr
(erk! mak aku la yang wat, kalo aku wat..mau jadi bubur len plak ekekeke)
tapi disebabkan aku peknen, so aku makan pun tak bape nak best sebab ntah le..
mayb angin kot huhuhuhu
makan nasi minyak n nasi dagang pun angin badan ni huwaaaaaaaaaaaaa
takle nak feel langsung uhuks...

post signature

4 luvbites:

nenekrock said...

uiiyoooooooooo tedapnyaaaa

Mama Mya said...

salam kenal.. tumpang baca yer :).. fuh sedapnye

watie
http://www.quefamili.com

Amna Faqiha said...

tedappnyoo..tp saya x suke bubur ijau nih..lg2 doyan tuu..kalo kcg merah ok gakk

atty's said...

ko ni na.saje je kan..nak goda2 aku..