::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, May 14, 2009

Buku yang dijanjikan

Ermmm ekceli aku penah berjanji ngan sum1 nak tunjuk buku ni pada dia..
tapi dek kerana puas aku mencari merata2 (kat umah) tapi tak jumpa..
so aku nekad nak bagi pezen kat dia, kira suprised la so aku carila kat kedai2 buku..
aduhaiiiii........ tak jumpa weh...
adakah buku ni dah lama?

alkisahnye, aku beli buku ni sblom aku nak tawen..
kira preparation la sebab aku ngan hubby aku ni naif owangnye..
tak caya? siyes wehhh!!! K.O.S.O.N.G! suci bebs... taktau pape ekekeke...
so owang kata kalo malu sesat jalan.. so aku memang pemalu kan tapi dari sesat jalan, baik aku cari inisiatif sendiri kan... so aku beli la buku ni..
pe yang ade dalamnye?
banyak sangat kite leh belajar..
bg yg glojoh memang tak berguna mende2 ni tapi bagi yang nak afdalkan diri, amat bagus buku ni buat kiter sefamily..

semangat kan aku nak pelajari sampai bertagging2 buku ni ihiks..

okey, dalam ni ade cara dimana waktu2 tika kiter nak bersenggama..
bagi kowang yang dah pro, mayb kowang kata 'lor, tu pun taktau' tapi kalo kowang baca btol2 waktu2 nye then baru kiter sedar.. untuk mendapatkan zuriat dan ciptaan dariNya pasti ade cara2 DIA yang perlu kita turuti..

Cara bersetubuh pun ade..
ni aku kisahkan tang yang nak dapatkan anak.. bukan yang kowang pakai taram kowang jek nak bersetubuh tu.. tu ikut pala kowang la nak wat camne....

Malam2 yang dianjurkan masa bersenggama pun ade...
Owang kata, setiap pe yang kiter ingini pasti dengan usaha kan..
tak dapat usaha cara ni, cara tu plak..
ade yang prabiskan wit untuk mendapatkan anak dan tak salah kiter cuba cara2 biasa ni plak kan.. yang tidak memerlukan wit (melainkan beli buku ni yang tak sampai RM15) tapi atleast kita dah ade ilmu kekuatan kita iaitu mendekatkan diri padaNya rite?
tak salah U.S.A.H.A tu.......

Dalam pada tu, nasihat2 tang kecantikan kiter pun mesti ade...
tapi aku ase, yang ni kowang dah terover cantek dah pun ihiks..
ni tang kecantikan dalam ye sayang2..

Setelah bersenggama pun ade kewajipan2nye tau...

ni diantara ayat2 yang aku selalu amal bile memula dulu ihiks..
dan untuk makluman kowang, aku ade pinjamkan buku ni pada kawan2 aku dalam 3..4orang yang susah dapat anak...
aku suh drang amalkan baca ayat2 di atas n ofkos gak baca buku ni..
alhamdulillah tak lama pastu drang lekat..
tapi aku takmo kompem 100% yangmana drang lekat tu disebabkan amalkan ayat2 dan cara dalam buku ni ataupun dengan cara drang sendiri tapi cam aku kata, tak salah kita berusaha dan mencuba kan
SIYES!!!! kalo aku jumpa buku ni, memang aku nak pezenkan untuk kowang..
ikhlas dari aku...
tapi ape kan daya, dah 5 kedai buku aku terjah, sume takde sampai hubby aku pun tertanya2 pe la yang aku nak beli..
aku pun tak tau nak btau sebab masa tu buku ni ilang tapi rupanye kawan seopis aku yang pinjam..
so kalo kowang jumpa buku ni, kowang cuba amalkan insyaAllah... takdir Allah atas usaha kita, Dia pun takkan hampakan umatNya jika umatNya berusaha keras rite...

Gud luck untuk kowang...


post signature

7 luvbites:

atty's said...

dulukan aku ade tau buku nie..
sapa ler buat harta..aku baru tingat..

tp tajuk buku aku tu "mutiara yg hilang"

Ayen said...

Sejak bile jd ustazah bahgian ni?..ekekekeke.....

Ena said...

atty..
MUTIARA YG HILANG tu len.. tu lbh byk 18sx tu ekekeke..

ayen
tak salahkan kongsi ngan kengkawan... sdiri pun blajo dr buku ni jugak kan kan kan

ima shhs said...

cam ader jerk buku tuh... tp cover dier len kot...

ena dah gih kedai buku yg byk jual buku2 agama kat dlm kuantan parade tak... tak silap kedai tuh nama Darul Ansar... mana tau ader kann...

atie said...

Hadiah bukuuu...ok gek ena,tak salah nak tambah ilmu....

LoVEaQshA said...

Akak bg kt zurala bku tue,lau ada zura nk bli..
tp rsnyer xpenah jmp lg kat cni!!
Nk gak thu cr2 n adab2 utk dpt bby,nie main hentam jer..huhu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

opsss.....dinda kena pejam mata tgk n3 nih....hahahha sat gi kot lain jadi nyer kalau baca lama2 n3 nih


hahhahha

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣