::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 6, 2009

Bulan 5 yang sengkek

Nape aku kata bulan 5 yang sengkek?
sebab bulan 5 terlalu banyak besday orang2 tersayang aku..
Hari Ibu ~ 10 Mei
Hubby ku ~ 11 Mei
Mak mentuaku ~ 12 Mei
Kawan baikku ~ 13 Mei
Adik iparku ~
20 Mei
Pak mentuaku ~ 27 Mei
huhuhuhu

wat plak aku kena peksa PTK kat Trengganu tu pada 19 Mei
pastu amik Bibik kat KL nun dalam bulan 5 gak...
Mujur 5 Mei tu aku tak p Shah Alam masuk court.. aku suh member aku jek p ihiks..

So camne ni?
Bulan depan dah nak besday dak2 ni..
Aku nak kumpul wit camne ni huhuhu
Tuluuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnn

5 luvbites:

atty's said...

na..ko jgn lupas aku dlm list tu tau..larikkkkkkkkkkkkkkkksss..

insyallah ade rezeki lain tu na..

Lina said...

pesal ko asik ptk kat t'ganu jer... mmg x ramai ke calon pahang... hehe ape kata ko beli pezen secara borong jimat banjer

Mohdhazairi Bin Ariffin said...

rileks lah sis... rezeki anak ada...

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. memang ramai kan yg sambut besday bulan 5 ni... addoooii.. pening gak pala..

PerantauSepi1306 said...

hehehehe kalo saya bulan 10 lorr sbb ada 3 tarik utama bulan tu ;D