::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, May 28, 2009

N3 khas untuk adikku

Okey..
Entry ni khas buat adik cayang aku yang jauh dimata, dah lama tak jumpa dia huhuhu..

Dik, nak tau tak?
hasil tampalan tu, EO yang nak tau..
dia kata, guntingkan gambar dia ngan awak then tampal..
Pastu abang jeles sebab hanya ade gambar EO ngan awak jek so abang nak jugak..
So EO pun amik r gambar 'penyu' abang tu wakakakaka tampal dan btau yangmana abang tu anak pada EO ngan awak la wakakakaka
Ampeh tol drang ni ekekekeke
Kak ena pun perli la..nape ibu dan bapak puteh tapi anak dapat itam..
Pastu sendiri jawab, ni mesti kes slalu bertepek ngan CC, tu yang kenan ngan CC tu wakakkaka
jaat tol drang ni waakakakak aduhaiiiii

post signature

3 luvbites:

atty's said...

wakakkaka..ena..makpak putih..dpt anak karat..sapa nak jawab tuh...sendiri mau hengat..eh.wahahahahaha..

Diarihatiku1976 said...

untuknya dapat family cam tu kan... teringat plak kat kakak ku dan abang ku di kampung... huhuhuh

Ayen said...

Yg dalam gambo kecik tu org indonesia ke?...hahaha...