::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 4, 2009

Jalan2 Coci Mata

Blues clues mau jalan2 coci mata..
jom..jom itotttttt
ekceli tak bajet pun pakai kaler sama, tapi bile dah yang ni sarung yang tu sarung eh! eh! sama kaler baju.. hubby je la yang pakai baju kaler ijo..
aku saje je la letak baju kaler sama ngan kitaorang, tak suh pun dia pakai tapi bile dia tron hehehehe hubby memahami kehendak seorang is3 so dia pakai la ekekeke
cayang hubby...........

nampak tak cam aku peknen 6bulan?
tak nampak kan kan kan ekekekeke
tapi chubby memang kompem la kan muahahaha

Adik yang seperti biasa, buat pangai huh!!!!

So nak pujuk punye pasai, ajak la dia makan KFC
adehhh makan lagik ek..
nak wat camne hehehehe

Kakak memang selera kalo bab makan KFC...
tapi selera makan kulit ayam je la HUH!

Adik dah tersenyummmmm sambil makan drumstiknye hehehe
Aksi2 Ibu dan Kakak...
Bile usia kandungan 6 bulan, baru aku ade mood nak berjalan, kalo idak krojenye baring jela kat umah ihiks...



post signature


3 luvbites:

Emy Omar said...

Alahai sama la anak saya pun kalau gi KFC sibuk makan kulit ayam je..isinye tolak tepi..uish haru betol la..

LoVEaQshA said...

g jejln mn nie kak?
bilala kita dpt g jejln sesm erk???
Jgn dh dkt letop sudh

juelee said...

sonoknye akak makan, mentang2 gigi dah dicabut ye?hehehhe