::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 13, 2009

Epi besday my fren

Dikesempatan ini aku nak ucapkan epi besday kat salah sorang kawan baik aku ni..
EPI BESDAY EIMAH..
MOGA KAU DIPANJANGKAN UMO..
DAN SENTIASA DIMURAHKAN REZEKI..
MOGA PE JUA YANG KO IMPIKAN KAN TERCAPAI..
MOGA PERSAHABATAN KITA KAN KEKAL SELAMANYA..

Meh aku citer serba sdikit tang dia ni..
hehehe glemer jap ko Mah...
dah lama gak aku kawan ngan dia..
ekceli aku ade 3orang kawan baik..
EIMAH, EIZA dan EINA ihikss
Triple 'E' aku gelarkan kitaorang..
yang sronoknye.. tiga2 dapat dua orang cahyamata pompuan..
cam di plan2 plak ahaks..
kitaorang kenal dari Institut Perdagangan Munshi..
dan kekal sehingga skang ni walaupun penah satu tika dulu Eimah ni menyepikan diri selama 2tahun disebabkan pe, dia je yang tau tapi alhamdulillah terbuka jua pintu atinya nak kawan ngan kitaorang smula..
Mah, pasni ko jangan wat camtu lagi tau..
Pe yang trase, telan jek.. kalo tak larat nak telan, ko sembur.. tu yang bagus dari ko pendam jek..
satu lagi, jangan dok merendah diri sangat, patutnye aku yang kena rendah diri sebab aku sememangnye rendah sob..sob..sob...
Mah, moga anak ketiga kita ni BOY kan mah ihiks..
syhhhhhhh..kawan kiter lagi sorang taktau, mati la ko kalo dia tau muahahaha
anak2 kiter sume seusia, kite tak plan kan mah ihiks..


post signature

2 luvbites:

lie_nurulz said...

masing2 gurl ye..

kalo ada anak lelaki,dah leh brbesan dah tu..

anyway,hepi besday to ur friend kak..

~~ciklinn~~ said...

hepi besday utk kawan kau yer.......