::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, May 29, 2009

TAG ke-29

1)Bekas kekasih saya adalah..
erk! adehhhh tapi disebabkan dik nenekrock letak pict tu, aku nak letak gak la...

tadaaaaaaaa... aci tak dia jadik ex-boipren aku? ekekekeke

2)Saya sedang mendengar..
rozana, kau gadis idamanku...dua ati jadi satu..
bila kiter bertemu..oh rozana
ekekek ekceli aku tengah dengar radio kat blakang aku ni ha..
Tingat cite rosyam ngan rita rudaini tu kan hehehe
tapi bila tingat dato rahim razali tu, geli plak ase huhuhu

3)Mungkin saya patut..
banjer hubby saya kasut futsal sebab pezen utk besday dia sy tak beli lagik huhuhu kopak aku bulan ni

4)Saya suka..
surf tenet n paling ske memblogging...
kalo de idea n mood lagi best..
kalo takde juz coci mata jek

5)Sahabat-sahabat saya...
saper2 yang sudi berkawan dengan sy dengan berlandaskan keikhlasan
dan pastinye saya beribu2 kali sudi ngan kalian...
tima kacihhhh

6)Saya tak paham..
nape ade jek orang yang busuk ati ek..
takle ke masalah sdiri jangan babitkan owang, nyusahkan sungguh HUH!!!!

7)Saya kehilangan..
kasih sayang kakak dan abah dah lama...
kekadang amat merindui mereka huhuhuhu

8)Ramai yang berkata..
aku ni ske ketawa
moody n sensitip
open minded
pendengar dan kaunselor yang baik
penyayang
eh btol ke sume ni? ekekeke

10)Cinta itu adalah..
amat terindah dan mengasyikkan...
ia juga suatu keajaiban kalo kiter btol2 alaminye...
ermmmmmmm amat menenang dan membahagiakannnn
ibarat makan tolat ekekekeke

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..bercakap
dan sebenarnye ku mengharap bla..bla..bla...
(ekekek member aku tgh dengar MP3 lagu DAN SEBENARNYA sambil menyanyi kekekeke)

12)Saya akan cuba..
menyabarkan diri saya melalui kesemua dugaan2 Allah turunkan pada saya..
Moga saya makin matang dan tabah menghadapinya.. AMIN

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
4 eva bebeh..... ngehngehngeh

14)Telefon bimbit saya..
Nokia 6630 dan SE K530i

15)Bile saya terjaga..
sy mesti pegang prot sy sebab sy slalu takut kandungan sy ilang huhuhu ntah pape kan..

16)Saya paling meluat..
biler orang kuat berleter
biler orang wat lawak bodo n ske ntah pape
biler cakap tak srupa bikin
biler kawan tikam kawan sdiri huh!

17)Pesta/parti adalah
erk! tempat sosial yang aku tak berkenan sebab bising n ramai orang ihiks...

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
anak kucen...eeeeeee cuteeeeeeee
dah lama tak men ngan anak kucen sebab dh ade anak 2org tu ihiks..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
ermmmm mayb 20an kot..nak kata bebas idak gak tapi time tu sronok woooo berkasih2an ngan boipren (hubby aku la tu) ekekeke

20)Hari ini..
Hari jumaat yeeeeeeeeee!!! esok lusa coti tapi banyak kenduri wooooo

21)Malam ini saya akan..
ermmmm continue baca novel sy yg baru ini ihiks

22)Esok pula saya akan..
p kenduri kat Mentakab kot... nak jmp adik kesayangan sy..
Tunggu kak ena ek farinaaaaaaa

23)Saya betul2 inginkan..
kedamaian dan ketenangan..
Tak kira di umah atau di opis

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
adehhh makin tembam aku ni huhuhuhu

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
alaa kat kuantan ni ade bape kerat sangat... p je la mana2 yang tingin p ihiks

26)Makanan barat atau jepun..
barat terutama steak nyum3

27)Bilik yang terang atau gelap..
ske gelap.. kalo terang ni ase cam kekok jek nak baring ekekeke

28)Makanan segera adalah..
MAGGI KARI dan TOMYAM laaa
tau tak elok tapi standard r, pe yg tak elok tu kiter pulun kan ekekeke

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
BENGONGMU NI ABANG (untuk dak opis aku) ekekekek
tu ayat gurau tu, tak maksudkan pape

30)Siapa yang anda ingin tag..
yang terpilih adalah :-
http://sweetfiza.blogspot.com
http://adlin2008.blogspot.com
http://ima-shhs.blogspot.com
http://diarihatiku1976.blogspot.com
http://princeredzha.blogspot.com/
http://hasnahmusa.blogspot.com
http://mektie.blogspot.com
http://leadleedeeashawtee.blogspot.com

wokeh! sila la buat ek... tapi kalo dah buat tu, ignore kan je ek...

post signature

6 luvbites:

atty's said...

bagus ar ko ckp..kalo dah buat ignore..sbb kdg taknak kecil kan ati..tp masalah dah buat berkali2.

Ena said...

atty
tau takpe atty...cam aku plak yg salahnye..musykil nih ekekeke

~~ciklinn~~ said...

wahhh sgt rajinn ko yer.... aku ni ntah bila nak rajin pun tak tahulah.. huhuhhuhuhhu

ima shhs said...

aku kah yg di 'tag' itu...heheheh

zue @ annaleeya said...

wehhh...... aaron aziz tu pon ex boipren kite gak... he3...

Ena said...

ciklinn
bukan ko terlebih rajin dr aku ke?

ima
ye kak, jgn wat tak nampak tau hehehe

zue
hepppp kiternye je la.. org len tu dia men2 jek muahahaha