::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, May 29, 2009

Ok tak?

Ok tak aku pakai tudung camni?
Komen anak2 aku : 'Ibu cam maktok la, pakai tudung maktok ke' ampehhhh toll!!!
Komen hubby aku : 'Nape pakai tudung ni? takde tudung len ke? cam mokcik' huwaaaaaa sampai ati diaaaaaa...... blasah kanggg!!!!!
Ekceli skang ni aku ase cam malas tol nak pakai tudung berpin2 ni, pakai sauk jek senang tapi tula, penampilan kena jaga gak kan..
Wat plak muka hodoh cam aku ni, len la kalo muka yg sediakala lawo, pakai ken batik pun dah lawo kan..
Jaga penampilan bukan untuk tatapan owang tapi untuk pujian di mata suami pun dah memadai tapi sejak peknen ni, huhuhuh malas tol nak mekap2 atau nak lawo2 sebab ase rimas n panas.. Tu p mana2 muka pucat cam tak cukup darah jek ekekeke


post signature

3 luvbites:

Tink said...

aku pon suka gak tudung cam ni..
senang sangat..
tapi sebab aku tak pki laki aku kate cm makcik, paling sakit die kate cam pompuan endon huh!

ღ lie _nurulz ღ said...

kak,pada nurul ianya sangat sweet kalo akak pakai tudung ni..

nurul pun kalo boleh balik msia nnt nak beli 3-4 helai bawa sini..
senang kalo time malas,main sarung je...

HASNAH said...

ha..ha..nak tergelak sy baca komen anak wak ngan hubby wak tu...tergolek...kah...kah...memang le sy pun fhm keadaan ena skang ni...biaq pi la depa kt ape pun..janji rock......