::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 13, 2009

Award dr Cute

Award ni aku dapat dari Cute, Atty dan Adik Zura..
thanx kowang sebab memuji aku ekekeke
'Ena - dia ni seorang yg open minded dan skkee sakat aku.. sekepala ngan aku.. baik hati.. dan juga suka komen kat blog aku ni..' (cutemiut)

'
enablog - sjk awal berblog..aku mmg selalu masuk blog ena..jdk kalo ade masa..mesti nak jenguk blog ena' (atty)
~ kak ena ;knl dr blog,dok n keje kt phg..mommy 2be n dh ada 2princess..(jgn ngelat taw kak,bby suka tag nie)' (adik zura)

disebabkan Award ni ala2 cam TAG so aku tepekla..
Slalunye kalo bab award2 ni aku simpan dalam ati jek ihiks...

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
untuk cute, atty dan dik zura, aku tepek dah udah di blog ku ihiks

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
mak aiii..kena bg utk 3org la ek.. alaa kowang kongsi2 je ek hehehe
~ baik ati sesangatt
~ friendly
~ pentingkan persahabatan
~ penyayang
~ sekapla ngan aku ekekeke

3. setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya-
fakta atau hobi aku ek...
~ ske lepak kat umah..
~ ske baca novel
~ ske window shopping
~ ske memblogging
~ tak ske org yg tak jujur
~ ske makan tolat ihiks
~ tak ske kawan yg pentingkan diri sendiri
~ lebih ske mendengar dan memandang dari berkata2
~ ske ketawa (tgk lawak gak la)
~ ske berkawan seramai mungkin

4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
alaaaa malasnye aku nak list kan.. pe kata sume follower aku tu amik award ni dan yang pasti pe yang aku desribekan tang kowang..
'kowang memang bessstttttt dan aku ske kawan ngan kowanggg'
aci tak ihiks...

ok dah settle ihiks

post signature

3 luvbites:

nenekrock said...

wahhh tantekkk sy jg blm tepek lg ya ampunnn sis cute

ღ lienurulz ღ said...

heee..xlarat dh nak list ye kak..

kalo ada masa lebey,nurul wat gak yg nih..

huhu..gila tamak ai nih..;p

RaFFLeSiA MeRaH said...

tahniah terima award....