::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 6, 2009

Get pezen


Pepagi datang keje tetiba adik tempat keje aku ni bagi pezen..
Aku pelik gak sempena pe ni?
Nak kata sempena besday, lambat lagik..
Nak kata sempena baby lahir, pun tak lahir lagi..
Nak kata pasai Zon aku menang, asenye bukan dianggotai aku jek...
Upanye sempena besday aku yang tahun lepas..
mak aii sayangg, dah lama tu.. dah nak masuk tahun ni baru nak kasi ek..
anyway thanx farah...

Ha ni la dia adik seopis aku...
dia ni memang rajin bagi pezen kat orang cuma orang jek slalu lupa bile besday dia termasuk aku huhuhu
sory dik, tak sengaja....
nanti kak ena kasi ek...
oh ye! si dia masih single, sape nak ngorat, meh hint sy ihiks...

Meh kiter bukak pe yang ade didalamnye...
Masa ni tengah gayut ngan anak2 aku hehehe

Wahh tantek..tantek..
thanx dik...

post signature

6 luvbites:

LoVEaQshA said...

zura pn nak pezen gak..huhu

lie_nurulz said...

lawonye pinggan tu..
wat susun2 kuih pun cantik kan..

CuTeMiUt78 said...

wah.. dapat pezen ya.. tu pezen utk thn lepas punya besday kan.. thn ni.. punya agaknya ko dpt thn dpn kot...laaarriikkss.. :D

nenekrock said...

sojukkperutkan bila dpt pezen hihi

~~ciklinn~~ said...

wah sonok tu... hihihihi aku lakbila nak dapat pezenn yerk.... hehehhe

PerantauSepi1306 said...

;D pezen walau lambat tatap best kannnn.. tunggu pezen dari ai nanti yek ;D