::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, May 14, 2009

Stok tolat

ekekeke banyak tak stol tolat aku weh..
eh jangan salah faham..aku tak borong tolat banyak2 ni.. (cheewaaahhh yolah tu..) tapi btol weh, kalo ni aku tak borong banyak camni.. kalo aku borong pun tolat ZIP jek sebab tu memang peberet aku...
ekceli tolat ni datangnye dari US, kazen aku yang bagi.. Drang sefamily menetap kat sana so kalo rajin drang ade la bagi tolat n ubat2an untuk mak dan anak2 aku so aku sebagai Ibu nye pasti la terkena tempias nye jugak kan..
Awal2 dapat trus masukkan dalam peti sejuk dan sorok wakakakakaa
kodokuit punye Ibu! sampai ngan anak2 pun nak berkira..
dulik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalo anak2 aku tau, pasti balik umah aku tak merasa so baik aku kuar sket2...
sayang wooooooo dari US tu ihiks....

post signature

7 luvbites:

nenekrock said...

kak uiii kencing manis kang :S

atty's said...

na..ko jgn lupas post cokelat tuk aku..aku suka gak ckolat..huhuhuuh..

ima shhs said...

nak sket...waaaaaaaaaa........

LoVEaQshA said...

cklt Reese tue sdap wooo..
xleh thn dainyer peanut tue,terasa smp ke jri kaki..huhu

Akak xelk mkn byk2 meh bg zura ckit!!

myle@my said...

waa...
manyak nyer tolat..
mintak sket laa..
hehehe..
prom obersee giteww...
ngee~~
=P

Superstar said...

ena.... saya sgt jeles dgn chocolate anda!!!

Ena said...

nenekrock
tolat luar negara kurang manis le :P nak katala nak :P

atty
erk! demandnye..nak tolat ek.. ceh! rugi aku tak pos tolat sposen dua tu ekekeke

ima
meh..meh...

zura
sedap ke dik? akk rasa biasa jek.. tp kalo dh smp jilat ke jari kaki, ish..ish..ish..dahsyat tuuu ekekeke

myle@my
nak ek..meh..meh...

suri
jgnla jeles heheheh