::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, May 12, 2009

doyan wehhh

eh! tak lupa jugak doyan weh...
best giler tapi tula, mahal skang ni..
D24 sampai RM10 sekilo uhuks..
Nak makan pun kena telan air liur dulu huhuhuhu
Tapi dek kerana si istri mengidam nak makan...

si hubby rela demi istri tercinta membeli buah doyan dan mengopeknye..
Kowang nak tau nape truk sangat ghupa hubby aku mengopek?
alkisahnye doyan tu tak bape masak, punyela keras kulit dia..bukan dasar kulit jek, isi pun tak cukup masak..
&%^$(*(&*^%^$
ha ko! ade la beberapa puluh guni aku makinye..
buat bazir wit je beli alik2 tak sedap! hamjadah!
Aku tak halal drang ni niaga camni tau uhuks...
Sian baby..
nanti Ibu beli yang len ye sayang huhuhuhu


post signature

4 luvbites:

PerantauSepi1306 said...

tu diaaaa..... sodapnye buah durian.. konpem ada kat pasar malam hari nu jugak gue rembatssss ;D

uhhh lapoooooooo

nenekrock said...

tedapnyaa luuuliannnn =D

lie_nurulz said...

kak ena,nurul pun tingin na nak mkn doyan..

tp dah 2/3 kali beli kat sini,sumenya hampeh jugak..huhu

Superstar said...

sedapnyerrrrrrrrrrrrrrr