::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, May 12, 2009

Celebrating

Jeng..jeng..jeng...
jaga2 wehhhh
aku nak kuarkan n3 tang M.A.K.A.N nie...
saper2 yang rasa buhsan dan loya dgn n3 makan aku, sila trus ke blog owang len sehingga la n3 baru plak kuar ek..
bukan pe, kang kata asai view blog aku, kuar tang makan..
nak wat camne wehhh idop ni mestila kena makan kan kan kan ekekeke

Ok kali ni aku ajak drang makan luar sebab nak celebrate HARI IBU dan BESDAY hubby aku...
tapi sayang, si kecik ni masa nak bertolak dah tertido..
puas di usung sana sini dan suasana bising sekalimana pun, idak menyedarkan dia..
memang tido mati tol Adik ni..
dah tak berpeluang makan...

Ibu dan Kakak yang hepi mengadap makanan..
pe taknye, Kakak makan sampai 2 pinggan dan aku pastinye hepi sebab gigi dah ok dan amat selesa untuk mengunyah makanan nyumnyumnyum...

Cantekkan gigi saya..
owhhh ni bukan gigi aku tapi gigi si tembam tu ihiks...
tantekkan gigi Kakak...

ni la lauk2 pilihan kitaorang..
bole la tahan cuma prot dah penuh so nak ratah pun tak bape nak larat ekekeke tapi licin la gak ihiks...

Mak dengan air kelapanya...
Epi mother's day mak..
hanya ni jek mampu Na kasi pada tahun ni..
moga mak hepi ye...

Hubby ku yang kekenyangan...
Epi besday my dear...
Wat masa ni, kiter makan2 dulu ye..
Pezen yang B nak tu, minggu depan kite beli kat Trengganu ek ihiks...

Dalam pada tu ade alkisah tang buah kelapa ni tau...
mak aku puyela susah nak korek dan seperti biasa anaknye yang brutal ni tolong la dia korek..
korek punye korek aduuuuhhhhhhhhhhhh...........

kowang nampak tak pe yang tertera?
huhuhu sudu sampai bengkok siottt
bukan bengkok sket2 tapi bengkok ke depan n belakang pun leh buat huhuhuhu
bukan aku ganeh weh tapi memang sudu tu yang lembut tau ekekeke

post signature


6 luvbites:

LoVEaQshA said...

Yg xbole thn tgk kerabu mangga tue..
terliur la bila pk psl kerabu mangga tue,my paveret..

ima shhs said...

mak aiii... behh nyerr ena oiitt... makan kat kedai mana tuh...heheheh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...siap tidoq atas kerusi...
gegeh2....hehehe cian dier..


(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

jalilah_jy said...

sedapnyer lauk pauk...ingat ada candle night hikhikhik...
ok la tu. happy mther day to mok cik dan hpy brtday 2 anak muda....hikhikhik

PerantauSepi1306 said...

hehehehe yahhh idop misti mau makan.... yummssssss sian dak bam-bam tu tido atas kerusi ye.. ngantok sangat la tu..

lie_nurulz said...

ganaz betul mak buyong nih..;p

slurpp..!!sedapnya kerabu mangga tu kak..nak sket..