::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, May 29, 2009

Fly away....

Fly awayyyy
p mana?
bile?
d mana?
heheheh

ekceli aku dapat kad MAS ni haa...
Request masa drang wat promotion kat opis ni ha..
Disebabkan tak bayo so letak jek maklumat peribadi..
naik tak naik MAS ni len cite yang pasti apply dulu ihiks...

Keistimewaannya bole la tahan tapi dek sebab kite tak naik so malas amik port sangat kan ekekeke
Bile dah nak naik, baru kiter tercari2 mende alah ni ihiks..


post signature

1 luvbites:

atty's said...

dah ade tu ado le tu g mana2 nanti..