::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 11, 2009

Elektrik takdak!

Sepertimana kowang tau, ari Khamis lepas aku coti cuz Hari Hol Pahang kan...
tapi hari Jumaat tu aku datang keje tau..tak MC, tak coti dan tak monteng ihiks..
Tapi yang cedeynye, aku takle nak on9 bukan disebabkan keje banyak maupun bos ade tapi huwaaaaaaaaaaaaaaa elektrik takde......
ni kes 63juta ni ke opssssssssssss............
Pepagi buta aku sampai ke opis, elektrik dah men auchakkk...
mana taknenye, skejap ade skejap takde skejap ade skejap takde..
Serun gak la dok dalam opis sorang2 kan..kang rentung plak aku dok sensorang dalam opis..
Dalam pada tu, dengar kata dak2 opis ade org terlekat dalam opis...
lahaaiiii...dah tau elektrik men auchakk, pesal plak nek lif..
So aku tron la ke bawah jap
Mak aiiii ramai tol orang kat bawah ni...
Sebabnye pada yang dok tingkat yang nun jauh di atas sana, tak guna gak nek opis kan sebab elektrik takdak so better dok bawah...

Bomba pun datang sebab ade dak gurl lekat dalam lif..
Kalo aku mau meraung r dok dalam lif tu huhuhuhu
tapi alhamdulillah sume selamat
Disebabkan dibawah ni dah bermacam2 bau..almaklumla dalam keadaan berpeluh dan belum makan pape lagi so pastinye bau *honk* *honk* tu bau kan ekekeke
so beter aku daki tangga nek ke opis aku..
Mujur opis aku tak tinggi tapi mau mengah gak nek tangga, semput nyawaaaaaa


post signature


3 luvbites:

RaFFLeSiA MeRaH said...

alamakkk...takutnyerrrr terperangkap camtu kat lif...

atty's said...

nasib ko takde apa2..na..
kalo takde api len kali ko jangan naik lift tau na..bahaya..

CuTeMiUt78 said...

alkisah gitu ke.. uissshhh sangkut kat lif.. ish.. klu aku dah meraung2 dah...