::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 6, 2009

Utk emcek yg tak jujur!!!

STICKY MODE

hahahaha gotcha u babe!!!

kowang nak tau pe yang aku dapat?
gini citer dia...
adela HAMBA ALLAH tu kan... dia nak berkawan ngan aku n aku trima dengan baik..
Aku kenal dia kat TAGGED sampai la ke YM n BLOG, aku still keep in touch wif him..
Hubby aku pun skang kenal gak dia melalui YM disebabkan geng bola yang sama...
Tapi yang nak dijadikan halnye... aku memang ske kawan ngan dia..
cuma dia ni jenis tak jujur dalam persahabatan dan aku amat PANTANG tentang itew..
Kalo rasa nak bersahabat sampai nak kenal laki n anak2, salah ke kalo jujur dalam persahabatan?
Nape mesti nak sorok2 kan..
Hal kiter dari akar umbi sampai ke ujung pokok nak tau tapi hal dia, satu haramjadah aku taktau pape..
Yang kelakonye dia leh kata aku takut kalo jumpa dia..
hey boy... u bukan hantu utk i takut, tapi i kompem u takut pada bayang2 u sendiri..
alasannye lagi kononnye bile jumpa aku nanti, dia akan jadi lebih jujur malah leh tunjuk IC dan Kad Pekerja lagik..
Aku bukan dahagakan sangat pertemuan tu tapi susah sangat ke nak jujur..juz nak tau kat mana tempat keje... macamla aku ni kebuluq sangat nak p ngintai dia kat tempat keje dia tu.. alahaiiiii takde kroje wehhhh...
bek ngintai laki aku, pekdah jugak!!
Dah lama aku sabarkan hal ni tapi semalam btol2 wat aku meletop..
Dalam pada tu dia cam tak faham lagi nape aku terlalu marahkan dia sampai dia kata aku marahkan dia sebab gg sakit..lorrrrrr susah tol nak fahamkan owang kan...
Mayb bagi dia, dia tak mengerti akan jujur dalam persahabatan tu..
Mayb dia rasa berkawan tu juz tukar2 pendapat dan citer itu ini jek...
Kompem dia ni jenis tak reti jaga perasaan sahabat2nye dan dia takde geng baik sebab dia tak reti akan perlu dan pentingnye kejujuran dalam persahabatan...
So aku rasa cam tercabar atas pe yang dia lakukan...
Dan dia silap mempermainkan aku sebegitu sebab opis aku ni pegang sume maklumat2 tentang pekerja2 government seluruh Pahang... so dengan itu aku menyatakan serba sedikit hal dia..
Kang aku bagitau sume tang maklumat peribadi dia kang, mau menangis dak kecik ni..
Nangis jek takpe, takut plak dia langgar aku balik keje nanti almaklumla dia keje upanye sebelah opis aku jek..

Ok emcek, ni maklumat yang tak seberapa yang nak diwar2kan agar anda tau dimana jua anda tersorok or terselit, maklumat2 peribadi anda telah berada di tangan saya..
Mahu tau lebih lanjut? Sila hint saya muahahahaha (gelak syaitonn skettt)

~ Penolong Pegawai Perpustakaan Gred S27
~ 790623-06-****
~ No. 70A, Kg. Gajah Mati

So motif of the story :
Jujur la dalam persabahatan kalo kamu benar2 ingin bersahabat.. Kalo rasa juz nak main2 jek, tak perlula ko nak amik tau hal orang sedangkan hal ko, beria ko nak sorokkan..
so satu jek aku peringatkan, jangan skali2 bermain api dengan aku..
nanti sendiri yang terkena....


post signature

9 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

uish.. betul2 punya marah ni.. siap buat sticky mode gitu

atty's said...

meh kawn ngn aku na..
bagus le na..ko lepas kan je kemarahan ko tu..

Ena said...

cute
mmg marah giler2 ni...

atty
ko mesti sama cam aku kan atty tp ko baik sket ekekeke

Amna Faqiha said...

uhuuu..ibu preggy jgn manyak2 marah maa..nnti naik darah kang ;-)..

leadleedeea said...

akak...sabar yek? jgn marah2 yek..lead sokong akak k?

LoVEaQshA said...

wah akak dasat tue..
Tp zura jujur taw,xda pekdah nk buhung2...

lie_nurulz said...

erk!jgn byk marah kak..
kang terikut plak muka mamat tu..ekekek..

apapun,sabar ye..;)

nenekrock said...

haks killerz lopeh geram neh
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa
sokong akk yeaaa

dlm persahabatn kita perlula jujur
baru bermakna sesebuah persahabatan tukan

PerantauSepi1306 said...

erkkksss marahnya ena nie.. hmmmm kalo opis semi-gomen kl ada info tak.. bahay ni terdedah rahsia nanti.. hehehehe