::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 6, 2009

Sudah terang lagi bersuluh

SEBAIK selesai ABPBH 2008, kotak e-mel Zubir sarat dengan pujian, kritikan dan komen peminat mengenai acara yang berlangsung dengan jayanya itu. Yang elok dijadikan semangat untuk menghasilkan lebih baik pada masa depan, yang kurang dijadikan sempadan untuk memperbaiki segala kelemahan. Pun begitu, dalam banyak-banyak e-mel, Zubir tertarik dengan kiriman gambar pasangan merpati dua sejoli - Norman Hakim dan Memey yang disertai beberapa coretan nakal. Gambar Norman dan Memey sedang memegang kek hari jadi! Hari jadi siapa, Zubir kurang pasti. Tapi, rasanya hari jadi Memey kerana ulang tahunnya jatuh pada 25 Mac lalu. Lebih menarik, atas kek hari jadi itu tertera perkataan 'sayang', fuyoo! "Sudah terang lagi bersuluh, sudah ada gambar lagi nak kata tak ada apa-apa hubungan. Ceria sungguh muka Norman dan Memey dalam gambar menyambut hari jadi. Agak-agaknya hari jadi siapa la tu? Buat Norman Hakim, jadilah lelaki gentleman dan mengaku hubungan cinta anda bersama Memey. Lagi bagus kalau anda berdua kahwin terus! Tak payah susah-susah naik turun mahkamah lagi. "Tengok gambar yang lagi satu ni, jelas nampak kebahagiaan Norman dan Memey. Kan bagus kalau tak main sorok-sorok lagi?" kata pengirim e-mel berkenaan kepada Zubir yang berharap Norman dan Memey mengaku saja mereka bercinta, seterusnya berkahwin, tak perlu cover line lagi kerana semuanya sudah terbukti dengan dua keping gambar terbaru mereka itu. Zubir pun setuju sangat dengan saranan orang ramai itu, lebih lama mereka berdolak dalik, lebih banyak fitnah dan cerita negatif muncul. Justeru, adalah lebih afdal Norman dan Memey mengaku saja mereka pasangan yang sedang asyik bercinta, tak perlu berkias-kias ketika memberikan kenyataan berhubung persahabatan akrab yang terjalin antara mereka. Bersedialah berdepan kenyataan hidup, jika sudah sehati sejiwa, berjanji sehidup semati, Zubir cadangkan mereka cepat-cepatlah naik pelamin. Yang penting, apabila dah ada tarikh sesuai, janganlah bersandiwara dengan pihak media pula, lebih penting jangan kahwin lari seperti Rita Rudaini.

ish...ish...ish...
malas nak komen r sebab kang aku komen kang, ade la Hamba Allah yang tak berbayo malah dengki kutuk aku plak kan... So sian plak dia dapat dosa percuma so better aku cakap biasa je kan..
Untuk makluman kowang, family Norman ni dok belakang umah aku..
Ade gak nampak Norman bawak balik si Memey ni...
dan satu jek komen aku 'hehehe drang cam bangga jek kena tangkap khalwatkan sebab senyum sentiasa n dok menempel di sbelah yang ntah jadi ke idak mak mentuanye muahahah' oppssss dah terlebih sudah... mesti aku kena pasni ekekekeke


post signature

6 luvbites:

HappyIrfa said...

salam...
nice blog.dtg dr blog kak raflesia.
w.pun saya tak kenal norman di alam nyata tp saya x suka sikapnya yg main tarik tali itu.

atie said...

Udah agak pun...memula tak mengaku, biasalah namapun pelakon kan,em...salam kenal dari kaktie. Kaktie follow2 u k,exchange yo

T.u.Y.a said...

benci nye Tuya nengok 2 makhluk Tuhan tu..wat muka x bersalah je kan...

CuTeMiUt78 said...

eemmm... memang tak tahu malu.. ish.. nyampah plak tgk muka dua ekor ni..taakk ssskkkkeee

PerantauSepi1306 said...

len kali jadik aa paparazii.. amik gambo candid skettt

Lina said...

ntahnyer ko ni jdlar paparazi... amik gambo candid skit heheh... mesti baik jer pegi umah bakal mertua ek...