::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, May 26, 2009

DI pagi hari

Di pagi hari, kitaorang dijamu dengan kuih muih seperti donut n pau kacang beserta air milo..
Walaupun simple tapi dah cukup untuk selera aku hehehe
Dak ni pun nak gak... Siap makan donut letak dalam mangkuk lagik tu tapi tak abis gak...

Dan dak2 yang ni plak, kita suh dia makan, dia p ngadap TV..
Peberet Kakak kuih donut tu tapi dek kerana asyik ngan kazen2 dia, dia leh lupa Ibu dan Abahnye malah makan minum pun dia tak dulik, ampeh toll!!!

Pagi tu, adik ipar aku ajak kitaorang p pasar pagi drang..
Perghhh rambang mata wehh dok situ, dah la banyak barang murah2 belaka tapi dek kerana bawak dak kecik tu (Adik) so susah woooooooo Abah dan Ibu nak bersenang lenang...
Sibuk nak dukung dia lagi, nak pegang barang2 lagi, nak layan karenah dia lagi n permintaan dia lagi aduuhaaaaaiiiii rasa pas anto drang balik, nak p smula berdua huhuhu
Takpela, banyak masa lagi, lenkali datang lagi..

Heheheh nampak tak bakul ijau besar tuh..
Ntah muat keta ke idak bakul tu aku nak bawak balik tapi kena beli gak.. Kalo kat Kuantan mau berbelas hengget tapi kat sini cuma RM9 jek, ok r tu kan..
Bakul tu kompem r untuk isi baju2 yang menimbun tak sempat nak lipat tu ekekekeke


post signature


2 luvbites:

atty's said...

sedapnya donut..nak ckit..

Farasela said...

nie psr mana ni kak?