::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, May 29, 2009

Rantai kunci HP

Dulukan, aku pakai rantai kunci ni ha...
Kononnye bg la semangat kat hubby kan sebab dia sokong MU so aku sebagai istri yang 'menyesali' huhuhuh pakaila ni gak kan..
Tapi aku ase cam segan2 jek kalo nak tunjuk2 kat org maksudnye bukan menunjuk2 tapi kalo nak bawak kemana2 henpon tu, cam kena sorok2 plak rantai kunci tu sebab kang org kata over plak aku ni kan ekekeke
So dengan ituuuuuuu....................

Aku beli la yang baru....
tantekkan....
Aku ske kalering tapi lembut..
So yang ni aku leh bawak kemana2 n ase nak menunjuk2 plak..
Bleh gitu? muahahahahaha


post signature


2 luvbites:

Tink said...

cantik!!!
aku pon suka letak asesori hp ni tp tak lame ah.. asik patah je penyambongnye tu...
la ni dah togel kehkehkeh

Zanna_MamaBatrice said...

ha ha ha
MU tu ena....
mmg berani mati ler kalu pakai...ha ha ha

zana suka yg baru tu
baru ler nampak feminin sikit...he he he

thanks yerk ena...atas nasihat tu....risau pikir anak dara tu x nak makan & berat x naik....tp bila dah dgr nasihat2 kawan nie....lega ler sikit....

btw...don't forget to vote batrice for toddler super model contest yerk...he he he...promote sikit