::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 25, 2009

Aktiviti Malam

Ingatkan malam tu nak p Pasar Malam pe ntah alik2 upanye Pasar Malam tu ari semalam daaaaaa..
So disebabkan bukan dok ditengah2 bandar, so memerap je la kat umah...
Blogger yang tegar tapi sian, line celcom broadband tak kuat..
Kalo nak kuat, p dok luar ateh batu n bertenggek..kompemmmm dapat punye
Tapi bukan line tenet jek dapat, siap pree skali ngan langsuir dok sbelah yang menemani ekekeke

Budak2 dengan kerajinan masing2...
Ade yang emmabca buku...
Ade yang conteng2...
Ade yang main...

Dak ni plak (anak ipar aku), sebok ngan makan tolatnye ish..ish..ish..
Leh geng ngan Akak Eiqa kalo camni hehehe


post signature


2 luvbites:

leadleedeea said...

hehe part yg langsuyar tuh yg best~! heheheeeeee...

syareena said...

hehe ingat mue bdk tu anak mu kak hehe