::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 30, 2009

Bekpas sama

Semalam aku ngan hubby makan bersama..
Kalo dia coti skolah, leh la aku makan sama ngan dia, kalo idak susah jugak..
Tak p makan jauh mana, seberang jalan jek..
Dah lama tak makan kat situ, windu kat Mee Sup dia..
So p la kat situ...
(amboiii siap tunjuk henpon baru dia tu...ngade!)

Hubby oder Nasi Berlauk

Dan aku seperti yang aku kepingin kan makan Mee Sup r nyum3..

Alkisahnye... jeng..jeng..jeng..
Tak kira ima, aku nak citer gak..
Tak pueh ati ngan ko uhuks..

Masa kitaorang bangun nak p cayar kat cashier, upanye ade dak blog nak tapau ternampak aku..
Yang terkilannye, bukan dia nak tego aku tapi siap nyorok dalam opis dia lagik..
Cam la dia dok situ aku leh kenal dia..
Bila aku dah sampai kat keta baru dia sms kata dia nampak aku..
Tensen..tensen..
Tapi aku takle nak paksa dia supaya jumpa aku..
Mayb dia tak sudi kawan org gemuk cam aku sobsobsob..
mayb gak dia lom sedia jumpa kawan cyber..
No hal ima.. nanti ko dah sedia, janji ngan aku..ko btau aku dan kita p jalan2 sambil coci mata ek..


post signature


7 luvbites:

SyuQ said...

klu sy jmp akak, mesti sy tegur. especially anak akak yg comey2 tu. geraammm nak cubit dia. ha ha ha

CuTeMiUt78 said...

aahhaakss.. sian la ko ya.. agak dak ima tu pemalu kot..

ima shhs said...

adushhh.... ko citer kat sini ekk...;p patut ler rasa cam kenal jerk baju yg ko pakai tuh...hahaha

jom r jumpa....set !!

ima shhs said...

ehhh...apsal aku tgk kedai tuh cam lawa jer dlm gamba ekk...kekeke

chamizah said...

jeles i you...u bekpes ngn hubby you..cha dh lame x bekpes same ngn hubby..dulu mase kje opis lame, ari2 bekpes same..lomantik jerk..tp skrg opis cha sudah jawoh sket dr opis hubby...huhuhuuu..

Alimaz-Kembara Terasing said...

sedapnya mee sup...

PerantauSepi1306 said...

uishhh sedapnye mee sup tu :D