::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 3, 2009

Menambahkan koleksi

hehehehe
makin ske pakai tudung ni..
Sebab senangkan pakai sarung jek..
Ni tika aku kuar ngan family tapi bila g opis, aku masih pakai tudung bawal..

Ohhh dah lama tak beli ken pasang wat baju almaklumla baju berlambak2 dr zaman muda2 dulu tapi tak padan huhuhuhuhuhu..
So alang2 aku nak beli kain untuk wat amik Pingat nanti, aku belila kain lain kan..
Kain yang aku nak amik pingat yang kaler biru tu sebab sepasang ngan baju melayu hubby aku yang kaler biru gak..

Pas beli trus anto ke umah taylor iaitu akak ipar ku sendiri..
Dia plak sakit tangan..ni yang cuak ni takut tak sempat siap tapi harap2 sempatla...


post signature


3 luvbites:

Lina said...

wahhh smgt ek nak amik pingat, eh dah tau ke tarikh

Diarihatiku1976 said...

wah.. baju nak terima pingat... lawo tu.. mesti glam..

Nida said...

Cuba pakai tudung tu, tapi macam tak sesuai je ngan muka saya...

Apa2pun kain pasang tu semuanya memang tersangatlah :-)