::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, December 29, 2009

Pelbagai Bakul

Akhir2 ni aku ajin tol beli pelbagai jenis bakul ni..
Nak kata isi baju2 pun idak gak tapi ntah, tetiba ase minat plak dok kumpul mende alah ni..
Nek penuh dah bilik aku, tak tau nak letak mana..
Paling lawo yang jenis pinky tu.. tapi tak jadi pape gak.. tak isi mende pun..
Ekceli aku ase nak ubah dalam bilik aku tu, biar ade tempat khas utk letak bakul2 ni tapi tu la, bilik tak la seluas padang bola jadi takle nak letak sebarangan muahahahah


post signature

6 luvbites:

atty's said...

leh ltk menan ke ..baju kotoq ke

Lina said...

nanti ada gunanya bakul2 tu, letak brg menan ker @ brg2 yg ko malas nak susun beria sumbat je dlm bakul tu hehehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena...saya tak leh pakai bakui tu...sat g anak2 masuk habih rabak....

sweetfiza said...

cantik warna pink tu ...
mcm2 leh guna bakul ni ..
lg satu klu taknak guna senang je lipat je bakulnya tu ...

Mummy Aqil said...

xpe2.. nnt anak mu pasti ada idea nak ltk ape dlm bakul tuh. hehe.

CuTeMiUt78 said...

eemmm cam aku bakul2 camtu aku letak tuk baju kotor satu bakul , letak baju yg dah kering satu bakul ; tapi kadang2 ngan mirul2 skali masuk bakul..