::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 3, 2009

Gendong Baby


haa meh nak citer sket..
Dari dolu2 aku suh hubby aku beli beg kendong Baby ni tapi dia kata bahyela.. takut tali lucut la.. jalan ngengkang la ape la... so takla jadi beli..
Aku bukan pe, aku pk kalo dukung, tangan2 kita takle nak guna..bole guna tapi susah sket tapi bila dah ade beg kendong ni, kan tangan leh pegang itu ini walaupun cuak gak la biarkan Baby terkapai2 camtu, takut gak terlucutnye..
tapi akhirnye hubby aku stuju gak nak membelinya...

alkisahnye...
kitaorang tak penah beli utk Kakak dan Adik so memang tak tau nak pakai camne..
So masa nak coping ken pasang tu, kitaorang try r pakai beg kendong ni..
Baby cam tak slesa n nak menangis...
Yang kelakonye tali beg kendong tu kitaorang juz letak atas bahu tapi satu ari tu bila tengok org pakai camne barula tau, rupanye kena silang wakakakaka
patut r cam tak yakin jek, dah la pakai tanpa silang, Baby tu dok kat bawah sangat, kat prot lagi..
Mana tak Baby tu nangis hahaha
Mesti org yg tengok gaya hubby aku pakai tu pelik n ketawa kat blakang kitaorang hahahaha
aduhaiiii malu la plak ase...


post signature


2 luvbites:

Lina said...

hahaha kelako tul ayen... klu pasang ngan betul xde nak terlucutnya tp kene betul2 pakai biar seimbang sbb bole sakit pinggang tau cam aku dulu

sI tEDI said...

ekekekek..

tp aku tgk org guna.. aku je macam x yakin.. x jatuh ke baby? kukuh ke tali?