::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 2, 2009

Fisiotrapi

Pas mak jatuh aritu, dia kena p fisio cuz doc heran nape mak lehtak seimbang badan walhal kakitangan dia ok sume.. So p la kitaorang seari sblom raya aritu..

Masa ni baru daftar kat konter..
Ikutkan aku dan hubby kena masuk balik keje alik2 dia nak salah sorang ahli keluarga ade bersama so aku terpaksala berkorban..
Budak2 p ikut Abahnye..mujur coti skolah so takde orang kat opis Abahnye...
Mak di bawa kesini untuk fisio..
Mujur dak2 tak ikut kalo idak mau haru biru tempat ni dak2 tu lingkupkan ekekeke
Banyak gak menannye...
Banyak gak peralatan disini..
Nak jek aku try sesambil membakar lemak ekekeke tapi malu la plak so stakat jamu mata je la..
Baju krim tu doc yang incharge fisio ni..
pada mulanye aku ingat dia ni kurang ajo bile cakap ngan orang tua so tiapkali dia cakap ngan mak aku, aku nyampuk menjawab bagi pihak mak aku ngan sore tegas gak..
akhirnye dia makin kendur bercakap..
bila dah lama dok situ, baru tau dia ni memang sore lantang..
Idak le, masa mak aku mai tu muka dia masam, mana aku tak anggap bukan2 kan..
bila dah ramai org baru dia senyum...
Ikutkan pada exercise, kakitangan mak aku ok.. memang r tak bape kuat tapi ok la.. yang peliknye nape mak aku jalan camtu so kena wat appointment lagi suh datang minggu depan huhuhuhu


post signature


1 luvbites:

atty's said...

semoga mak ena cepat sembuh ..

tu lah kan ena..kita tak kenal org tu ..tak leh nak nilai ..dah kenal .baru tau ..camne.