::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, December 26, 2009

Botak sudah..

Adehhhh
kowang nampak tak?
Cuba kira baper urat rambut aku tu
Sape teror aku bg keta ferrari cheewaaaaaaaaaaaahhhh
Giler ko!!!! tarik balik la hahahaha
Kawan2 aku dok bunyi jadi begini masa baby2 drang umo 2bulan lebih tapi aku Baby dah umo 4bulan baru aku merasa sumer ni..
Botak? tak r, mana de cuma serabut la serba rambut asik gatei2 pastu asik kena tepuk jek bantal dek kerana banyak ngat rambut yang gugur...
Nape masa anak pertama n kedua aku tak camni ek ataupun aku tak prasan?
Baby skang memang dah pandai menyembur.. aduhaiiiiiiiiiiii
Jangan sampai botak pala Ibu ni sudah la sayang oiii..

post signature

5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

anak menyemburrrr mmglah cenggituuu habiss rambut2.... yg aku lak mengandung ni...adoooo UBANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN huaaaaaaaaaaa...

Nida said...

Haahlah Ena, mak saya pun kata gitu.. ni mesti baby menyembur tu yg rambut gugur... kalau baby hisap jari kaki maksudnya nak mintak adik..hehe (ntah apa kaitan saintifiknya pun tak tahu ler)

Diarihatiku1976 said...

akak pun sama... faktor umur kot...
ataupun terlebih ajinomoto ker kan...

ibu emy efy eqy said...

aha... akak pun sama. tambahan pulak anak setahun seorang, makin nipis rambut akak ni.

apa kaitan anak menyembur dgn rambut maknya?

Alimaz-Kembara Terasing said...

besa dah...setiap kali lepas branak...saya mesti kena potong rambut...kalau tak botak ler.....pendek senang sikit...tak ler banyak yg luruh...