::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, December 16, 2009

Susu IMPIANKU

Kowang nak tau satu citer..
Camni.. tapi sblom tu nak minta izin hubby aku sat nak citer
leh ek B..alaaa bukan jatuh maruah pongg juz nak share jek
leh ek...leh ek...

Cenggini citernye (erk! hubby aku dh stuju ke lom ni? ahh bantai jek la ekekeke)
Susu Baby abis aritu tapi kitaorang lupa nak beli so terpaksa la mintak tolong Mek (mak mentua) dan Ayah (pak mentua) aku belikan dulu kat kedai..
Balik opis seperti biasa, p la amik Baby...
Pastu Ayah citer r camne dia p beli susu Baby..
Dia kata dia p 2..3buah kedai beli susu Baby sume takde..
AKu pelik gak.. takkan r takde.. dah tu baby minum pe..
Upa2nye alkisah.. Ayah p kedai blakang, mintak nak beli susu.. Bila orang tu tanye nak susu pe, Ayah jawabla nama susu tu 'sus IMPIANKU'.. org tu pun pelik dan org tu kata r takde nama susu tu.. So Ayah pun cakap 'eh ade.. susu tu susu baru'.. Orang tu pun ckp yang mayb susu tu lom sampai kat kedai dia sebab dia tak tau pun ade nama susu tu...
So Ayah p la kedai satu lagi.. ayah mintak susu yang sama gak iaitu susu IMPIANKU..
Org tu pun kata takde dan mayb cina yang anto stok2 susu tu tak anto lagi kat kedai dia..
Ayah pun balik umah sebab pelik gak sebab sume kedai takde kan..
Balik je umah, Ayah tengok r tin susu Baby..trus dia mengucap..
dia kata camne nama susu DUTCH LADY leh ckp susu IMPIANKU.. patut r takde
aku ngan hubby aku dah sakit prot dok ketawa kan dia..
alahaaiii... kowang nak tau tak camne leh kuar susu IMPIANKU tu?
Ekceli susu Baby tu dibeli di Taman Impianku so gamaknye Ayah ni dia bantai dengar susu IMPIANKU jek, tu pasai dia dok tanye sana sini..
Mujur la dapat pak mentua yang sporting, tak kisah bila anak menantu dia gelak bagaikan syaitoonnn muahahahahaha

Musykil gak.. camne leh terkuar nama susu 'melayu' sedangkan nama2 susu sume omputeh belaka ekekekeke
Kelakar la Ayah ni ahaks..


post signature

4 luvbites:

atty's said...

aku pun gelak hahaha...

ibu emy efy eqy said...

best betoi cerita ni...

sungguh2 pak mertua ena cari susu impianku...

penat betul pak mertua cari. akak bangga dengan kesungguhannya takut cucunya lapar tak minum susu.

Emy Omar said...

ha..ha..alahai puas la orang tua tu mencari banyak2 kedai ye, mana nak jumpe susu impian ku ye tak.

zue @ annaleeya said...

klakarla ena... aku duk kt tmn impinku pun x pnah lg tgk susu jenama impianku nih... he3... klakar2...